Sąd Rejonowy w Wadowicach
bip.gov.pl
Jesteś tutaj:

Szukaj ogłoszenia
Data rozpoczęcia ogłoszenia: od: do:
Rozstrzygnięte ogłoszenia Nierozstrzygniete ogłoszenia Archiwalne



ZMIANY:
2018-01-11 11:02:45: Dodano plik SG.26.169.17.wynik.postepowania.pdf
2018-01-11 11:02:26: Usunięto plik SG.26.169.17.wynik.postepowania.pdf
Więcej >>>
2018-01-11 11:02:10: Dodano plik SG.26.169.17.wynik.postepowania.pdf
2018-01-03 12:29:03: Dodano plik SG.26.169.17.Pytania.i.odpowiedź.nr.1.pdf

Świadczenie usług sprzątania i utrzymania całodziennej czystości w pomieszczeniach budynku Sądu Rejonowego w Wadowicach przy ul. Żwirki i Wigury 9 oraz utrzymania czystości i odśnieżania terenu przylegającego do budynku
 
Postępowanie prowadzone jest w trybie art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2017r., poz. 1579 z późn. zm.), tj. poniżej wartości 30.000 euro.
 

Termin składania ofert upływa dnia 5 stycznia 2018 roku godzina 12:00.

 

Czas trwania zamówienia: 2019-01-31

Rodzaj procedury: Tryb art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Termin składania wniosków:
2018-01-05 12:00:00
więcej
Podmiot publikującySąd Rejonowy w Wadowicach
WytworzyłSąd Rejonowy w Wadowicach 2017-12-29 12:00:00
PublikującyKrzysztof Różański 2017-12-29 12:00:00
Modyfikował(a) Krzysztof Różański 2018-01-11 11:02:45
Załączniki >>>
Pliki:
Lp. Nazwa RozmiarTyp
1. 26-169.17.zaproszenie.do.zlozenia.oferty.sprzatanie 2.63 MBPlik pdf
2. Zal.nr1,SG26-169.17opis.przedmiotu.zamówienia 242.22 KbPlik pdf
3. Zal.nr2,SG26-169.17formularz.ofertowy 55.00 KbPlik doc
4. Zal.nr3,SG26-169.17wzór.umowy 254.00 KbPlik pdf
5. Zal.nr4,SG26-169.17Podwykonawcy 35.50 KbPlik doc
6. Zal.nr5,SG26-169.17Oświadczenie.Wykonawcy 43.00 KbPlik doc
7. Zal.nr6,SG26-169.17Wykaz.uslug 36.50 KbPlik doc
8. zal. nr 2 do wz umowy - wykaz osób. 18.23 KbPlik doc
9. Pytania i odpowiedzi nr 1 269.23 KbPlik pdf
10. Zawiadomienie o wyniku postępowania - usługa sprzątania 624.65 KbPlik pdf

Rejestr zmian

ZMIANY:
2018-01-11 14:28:33: Dodano plik SG.26.154.17.zaw.wynik.postepowania.pdf
2017-12-07 13:07:00: Usunięto plik SG.26.152.17.zaw.wynik.post.dostawa.laptopow.pdf
Więcej >>>
2017-12-07 13:06:43: Dodano plik SG.26.152.17.zaw.wynik.post.dostawa.laptopow.pdf
2017-12-07 11:00:00: Dodano plik Załącznik nr 5, SG 26-154.17 - wzor umowy.pdf
2017-12-07 10:59:44: Usunięto plik Załącznik nr 5, SG 26-125.17 - wzor umowy.pdf
2017-12-07 10:58:47: Dodano plik Załącznik nr 1, SG 26-154.17 - formularz ofertowy.doc
2017-12-07 10:58:47: Dodano plik zał. nr 4 do umowy - zlecenie wykonania uslug.xls
2017-12-07 10:58:47: Dodano plik 26-154.2017.zapytanie.ofertowe.serwis.systemu.eprotokol.pdf
2017-12-07 10:58:47: Dodano plik Załącznik nr 5, SG 26-125.17 - wzor umowy.pdf
2017-12-07 10:58:47: Dodano plik Załącznik nr 4, SG 26-154.17 - podwykonawcy.doc
2017-12-07 10:58:47: Dodano plik Załącznik nr 3, SG 26-154.17 - rozmieszczenie elementów.doc
2017-12-07 10:58:47: Dodano plik Załącznik nr 2, SG 26-154.17 - wykaz sprzętu.xlsx
Świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego i wsparcia technicznego sprzętu na salach rozpraw oraz w czytelni akt łącznie z oprogramowaniem systemowym, stanowiących elementy Systemu Cyfrowej Rejestracji Rozpraw Sądowych funkcjonującego w Sądzie Rejonowym w Wadowicach

Postępowanie prowadzone jest w trybie art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2017r., poz. 1579), tj. poniżej wartości 30.000 euro.

Termin składania ofert upływa dnia 12 grudnia 2017 roku godzina 13:00.



 

Czas trwania zamówienia: 2018-12-31

Rodzaj procedury: Tryb art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Termin składania wniosków:
2017-12-12 13:00:00
więcej
Podmiot publikującySąd Rejonowy w Wadowicach
WytworzyłSąd Rejonowy w Wadowicach 2017-12-07 10:57:00
PublikującyKrzysztof Różański 2017-12-07 10:57:00
Modyfikował(a) Krzysztof Różański 2018-01-11 14:28:33
Załączniki >>>
Pliki:
Lp. Nazwa RozmiarTyp
1. Załącznik nr 2, SG 26-154.17 - wykaz sprzętu. 14.30 KbPlik xls
2. Załącznik nr 3, SG 26-154.17 - rozmieszczenie elementów 627.50 KbPlik doc
3. Załącznik nr 4, SG 26-154.17 - podwykonawcy 34.50 KbPlik doc
4. 26-154.2017.zapytanie.ofertowe.serwis.systemu.eprotokol 1.72 MBPlik pdf
5. zał. nr 4 do umowy - zlecenie wykonania uslug 37.50 KbPlik xls
6. Załącznik nr 1, SG 26-154.17 - formularz ofertowy 43.00 KbPlik doc
7. Załącznik nr 5, SG 26-154.17 - wzor umowy 314.03 KbPlik pdf
8. Zawiadomienie o wyniku postępowania 381.28 KbPlik pdf

Rejestr zmian
Sąd Rejonowy w Wadowicachul. Żwirki i Wigury 9, 34-100 Wadowice tel. (33) 875-70-00 email: oa_wadowice@krakow.so.gov.pl
Wygenerowano: 19 stycznia 2018r. 00:42:08
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.